Külföldről támadják a Mandinert, amióta feltártuk, hogy halálra vertek egy kényszersorozott magyar állampolgárt az ukrán toborzók

Az informatikai támadás elhárításán kollégáink folyamatosan dolgoznak.

Az autóipar nagy kérdése mikor lesz egy ipari sztenderd az autós fedélzeti elektronikus rendszerekre végre. A Ford és Toyota most az SDL mellett tette le voksát.
A CES 2016 legnagyobb nóvuma, az, hogy az autógyártók is kezdik szabványosítani okos kocsijaik megoldásaikat. Ebben a Ford járt elől, legalábbis a CES-en, de a Toyota is hivatalosan a SmartDeviceLink (SDL) mellett tette le a voksát. A következő generációs autóinak az elektronikus rendszere már a Ford AppLink-el komptibilis megoldást használ (ez köti össze a mobilos rendszereket a gépjárművek számítógépes rendszereivel). Szerencsére nemcsak a Toyota, de a PSA Peugeut Citroën, a Honda, a Mazda, és Subaru is ezt az SDL megoldást fogja alkalmazni a jövőben ha minden igaz. Azt érdemes tudni, hogy az AppLink és a SmartDeviceLink mellett a piacon szerepel még a CarPlay és az Android Auto megoldás is hasonló célokra, igaz most a CES-en a Ford azt jelentette be, hogy ezekkel is kompatilis lesz majd a megoldása. Nagy a remény így arra, hogy ténylegesen egy ipari sztenderd legyen, amire minden gépjármű digitális fedélzeti rendszere épülhet és más is tud rá fejleszteni, illetve nem kell egy új okostelefont venni a méregdrága autóhoz mindig megint. A Ford amúgy még ebben az évben 5 millió ApLink-es gépjárművet szeretne eladni, a Toyota csatlakozásával elég szépen behatárolják az autóipar és az okostelefonok együttműködésének lehetséges jövőjét.
Az informatikai támadás elhárításán kollégáink folyamatosan dolgoznak.
A támadás elhárításán informatikusaink folyamatosan dolgoznak, az olvasóinktól elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
Az igazgatók 70 százaléka úgy nyilatkozott, hogy pozitív változást tapasztalt az iskola közösségi életében, a pedagógusoknak pedig 83 százaléka tartotta pozitív hatásúnak a mobiltelefon-használat korlátozását.
A halálos kimenetelű balesetet okozó sofőr legalább 100–150 métert haladt, mire az ütközést észlelve megállt.
Állítása szerint egyedül nem tudja eltüntetni az összes úthibát Óbudán, ezért felhívást intézett a helyi vállalkozókhoz.
Kiderült, hogy a Kína által bevezetett ritkaföldfém-export tilalma miként befolyásolja az esztergomi gyártást.
Oroszország magabiztos, a tárgyalást sem erőltetik.
Magyar Péter szerint a Tisza Párt még be nem jelentett jelöltje 5 százalékkal vezet a fideszes képviselő előtt. Mi van?